Our LOVE Letter

سمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ


Di sini jari-jemari ku menari mengikut alunan rentak dan irama yang lahirnya dari hati. Mendendangkan secebis lagu kehidupan yang penuh tawa dan sendu. Maafkan jika rentak tari islamiku tempang atau mungkin irama iman yang didendangkan sedikit sumbang, lantaran asyik dan leka dibawa arus khayalan seorang 'anak kecil' yang sekian lama bertapak dalam diri. Izinkan diri ini untuk menumpang dipinggir pantai ilmu dengan berbekalkan segala semangat, teguran, nasihat dan idea bernas kalian. Terima kasih atas masa dan waktu yang kalian peruntukkan untuk 'ziarah' ke 'kanvas' maya ini.






Sunday, March 14, 2010

Alhamdulillah, Ya ALLAH 4 a good result SPM

tahniah diucapkan kpd mereka yg berjaya mendpt keputusan yg cemerlang dlm SPM.
Moga kecemerlgn kita ini akan membawa kpd sahsiah Islam di mata masyarakat.

Dan kpd yg kurang berjaya...la tahzan. Sesungguhnya kegagalan itu bukan selama- lamanya.
Moga kita akan lebih cemerlang di masa akan datang, AMEEN.

Ingatlah segala kejayaan adalah datang dari ALLah. Dialah yg memberi kejayaan serta kegagalan kpd hamba2nya utk menguji keimanan hamba2nya serta melihat sejauh manakah hamba2nya bersyukur kepadanya. Apa2pun straight a's tidklah membawa makna sgt kerana Allah tidak menilai hambanya dgn melihat kepandaiannya ttpi terhadap TAQWAnya kpd ALLAH.
Align Center
Syukur alham kpd ALLAH kerana memberi kejayaan yg cemerlang kpd saya serta rakan2 dlm SPM. I felt so unbelievable of my result SPM. Like my brother said, i make such a miracle.

Tahniah kpd pelajar2 SMI HIDAYAH kerana telah mencapai GPK 2.24 SPM 2009. Kali ini memang paling baik dari thn sblum ini.


Tahniah kpd 13 org pelajar gemilang yg mendpt straight a's. Seperti nama yg tertera di bawah. mereka yg cemerlang dan gemilang. Tahniah. Moga terus berjaya di masa akan datang. Ingatlah kejayaan kita jua kejayaan islam.
thanks For all MURABBI!!

sedikit tambahan dan untuk pengetahuan....
P/s: tahniah Smih. Ni semua berkat guru....thanks all murabbi yg mendidik kami semua.
jasa mu x ternilai. Kami sgt hargai.Thanks to Allah.


Ingatlah wahai kawan2ku, adik2ku,mok pok n sumer pembaca....
Di sini ingin saya nyatakan SPM bknlah segalanya...SPM bukanlah menunjukkan org itu cemerlang sgt walaupun straight a's dia dpt.....bkn saya hendak menunjuk tapi cuba bygkan 7987 org mendpt straight's a. So setakat mana lah saya ni...hanya dlm beribu. Saya paparkan ini pon utk memberi semangat kpd adik2 serta juniour agar lebih cemerlang dlm PMR,SPM dan seangktn dgnnya.Lebih cemerlang dari saya.

Mcm rakanku ckp:
Org dpt rendah pon SALAH...TINGGI pon salah. SUmer org nk mengata. Itu rezeki masing2. Kita check diri kita dulu sebab apa kita dpt keputusan itu. Mcm mana hubungan kita dgn ALLAH,ibu bapa,guru dan rakan2. Usaha kita cmne?Tepuk dada tanya iman. Jadikan ia satu cabaran kpd adik2 pembaca...teruskan usaha dan cuba mendpt straight A+.


No comments: