Our LOVE Letter

سمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ


Di sini jari-jemari ku menari mengikut alunan rentak dan irama yang lahirnya dari hati. Mendendangkan secebis lagu kehidupan yang penuh tawa dan sendu. Maafkan jika rentak tari islamiku tempang atau mungkin irama iman yang didendangkan sedikit sumbang, lantaran asyik dan leka dibawa arus khayalan seorang 'anak kecil' yang sekian lama bertapak dalam diri. Izinkan diri ini untuk menumpang dipinggir pantai ilmu dengan berbekalkan segala semangat, teguran, nasihat dan idea bernas kalian. Terima kasih atas masa dan waktu yang kalian peruntukkan untuk 'ziarah' ke 'kanvas' maya ini.






Friday, November 13, 2009

pray for all candidates SPM 2009

First and foremost bismillah hirrahmani rrahim...

Salam untuk semua pembaca. Di sini ana ingin menyusun 20 jari ingin mintak maaf dari hujung tudung hingga hujung kasut.Jika ada salah dan silap or kecik hati..harap jgn disimpan. Maafkan ana serta sahabat2 ana 5 Ikhlas 2009 dan seluruh warga form 5 iaitu 5 iltizam,5 imtiyaz n 5 iftikhar. Doakan kejayaan serta perjuangan kami selama 17 thn telah kami perah otak n keringat utk menjalani SPM thn ni.

Aku selaku penolong kelas 5 Ikhlas ingin meminta maaf byk kepada rakan2 dan seangkatan dggnya jika selama ini byk kekurgan. Halalkan sgla makn minum,pen, kertas n sumer. Selama ana 2 thn di SMIH..pelbagai suka duka telah ana alami. Dan yang penting aku sgt sygkan 5 ikhlas ..kelas yg paling best sekali. Kelas yang tak skema... dan ceria selalu serta ukhuwahnya yg begitu utuh.

Kpd guru yang telah mengajar kami...syukran jazilaan krn telah byk berkorban utk kami siang dan malam. We all very appreciate to all ustazah for teaching us.Harap segala ilmu yg diberi mendpt keberkatan dan membatu kami di medan Spm. Insya allah kami akan buat yg terbaik.
GPK 2.3. Insya allah sukses.

Untuk kawan2 ana di kelate (ex-sri n smi n so on)expecially x-clssmates smi amirah,najah,ju,sibah n sibah.Utk ex-sri ~syakirah,saadah,asma nasiha,farah alia,yine,hani,wafa and so on, Terengganu,perlis and yang mengenali ana. Ana ingin meminta maaf byk2.Ana doakan kejayaan sume and jgn lupa doakan ana jgk.

To my cousin yg sama age...
Sofiah and anas hakim. sama2 kita buat yg terbaik.

For my lovely and most important people...
abah,umi, along,kak da, abang, imah n yam...
maafkan ijah jika selama ni byk wat salah, terkecik ati, terlebih gurau dan sbgnya.
Moga umi n abah dpt maafkan ijah jika selama ini ijah ade degil ke,malas, ego, kecik ati, kemahuan yg terlampau or wat benda x elok belakang umi n abah cth..tgk tv senyap2 , main internet curi2 or sbgnya. Halalkan segalanya. Maafkan ijah jika ijah tak dpt jadi anak yg terbaik utk umi n abah.Sesungguhnya ingin jadi yg terbaik. Maafkan ijah dgn kemahuan ijah melampau aritu yg nak pergi ke~. takpelaa ijah x kisah x dpt walaupun dari form3 dulu tak dpt nk aktif mana disbbkn pmr.hhehe. ijah cuma ingin tgk umi n abah gembira..insya allah bleh ku korban kan niat selama ni...lagipun bila2 lagi bleh usaha. Dah makin mtg kena laa fikir matang hahah. walaupun prgai tak brp nak matang. Doakan kejayaan. Ingin ku hadiah kejyaan ini kepada semua org. doakan yg terbaik.

semoga dgn kejayaan ini dpt meningkat iman dan dijauhi sgla fitnah dan apa2 yg rosak iman.
to all my classmates masyee, mija, hani nida, huda,dek jah, mek yang, honey, neno,tira, ketcha, shira,niki, syifa',fiqa n amar n all banin. Semoga wat yg terbaik dan sama2 doakn. Buktikan kelas kita yg terbaik.Ikhlas Blehhhh!!

semoga sepanjang di medan spm berjalan baik dan sihat segala mental,fizikan and spirit. Pray for all Spm Candidates success. Do ur best Allah will do the rest.



No comments: