Our LOVE Letter

سمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ


Di sini jari-jemari ku menari mengikut alunan rentak dan irama yang lahirnya dari hati. Mendendangkan secebis lagu kehidupan yang penuh tawa dan sendu. Maafkan jika rentak tari islamiku tempang atau mungkin irama iman yang didendangkan sedikit sumbang, lantaran asyik dan leka dibawa arus khayalan seorang 'anak kecil' yang sekian lama bertapak dalam diri. Izinkan diri ini untuk menumpang dipinggir pantai ilmu dengan berbekalkan segala semangat, teguran, nasihat dan idea bernas kalian. Terima kasih atas masa dan waktu yang kalian peruntukkan untuk 'ziarah' ke 'kanvas' maya ini.






Tuesday, December 1, 2009

~Lose~

LOSE??? lose for what??Actually i want to say i was looooser!!hahah...

Means that~ huh aku telah gagal,rugi and something like that. But not mean I'm stupid. Baru aku tahu selama ni selalu guna perkataan loser..aku ingat maksud dia bodoh tp salah. Maksud sbnr dia hilang,rugi,gagal,kalah and so on.

{{{{Looserr of ACCOUNT SPM 2009.}}}

Benci gile jawab akaun semalam. Asal la susah gile dahlaa byk buat careless mistake!! so loser. Loser of that.

~
Dokumen x imbang, soalan LCCi jawab tunggang langgang, then baru nak suka realisasi imbang..skali keluar dewan tertinggal satu butir,ahh so careless. TPM okeylaa. Selamat semalam belajar graf dgn umi.Thanks umi.Gembira mak aku dpt ajar aku akaun.haha.PBB x dpt. Ceh sume soalan yg aku jangka sumer keluar kecuali soalan LCCI yg sucks tuh.Dah tau keluar, tapi x dpt jawab dg baik.Harap2 graf turun..Agaknya kalu akaun tak A aku nak jadi apa ea???hahah.tu jelaa subjek yg aku selalu A..math,addmath,akaun.kakaka.Memang otak suka kira2.Yang baca2 tuh..huh x suka~

Dah abaikan...lantaklaa malas dah nak fikir...Kita harus fikir ke depan.ngeh2
Td science ..okeyla takdela susah mcm akaun tuh.Yg objektif dah salah 6 dri 50. harp2 dh x de.Td umi ckp masa amik aku lps abis exam tuh...haa hari ni senyum je dari semalam. kakaka.Semalam aku muka berkerut agaknya.Balik dari exam akaun terus tidur.

LALALLALALLALalalalala
LAGI 4 PAPER JE. Ekonomi,PQS,PSI and BAT.Then END.

ok GOOD LUCK to myself and all of you.I pray to all of you, candidates SPM.and pray for me.


P/S to dijah:
owh didi , you are not down down down down down,
Down, down,Even if the sky is falling down,down, down. So leave it behind.Don't worry.You won`t be lonely, even if the sky is falling down. Allah always beside you.

Cayoo Didi, Mek jah, ijah, Dijah,deeja. Gambate. you can do it,khadijah. Aja-aja fighting. You do the best ALLAH will do the rest.

No comments: