Our LOVE Letter

سمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ


Di sini jari-jemari ku menari mengikut alunan rentak dan irama yang lahirnya dari hati. Mendendangkan secebis lagu kehidupan yang penuh tawa dan sendu. Maafkan jika rentak tari islamiku tempang atau mungkin irama iman yang didendangkan sedikit sumbang, lantaran asyik dan leka dibawa arus khayalan seorang 'anak kecil' yang sekian lama bertapak dalam diri. Izinkan diri ini untuk menumpang dipinggir pantai ilmu dengan berbekalkan segala semangat, teguran, nasihat dan idea bernas kalian. Terima kasih atas masa dan waktu yang kalian peruntukkan untuk 'ziarah' ke 'kanvas' maya ini.






Friday, October 14, 2011

Sahabat sampai ke syurga~





Salam.Dgn nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyanyang.


Hari ini tetiba terdetik di hati untuk menaip tentang kawan,sahabat,saem,friends,asdiqa'u n whatsoeva la kan. Saya sangat merindui teman2 saya yang dari kecil hingga ke besar yang mengenali diri ini. Mostly kwn2 yg di UIA NILAI,my best ever roomates, kwn2 kelate,johor, n semua pelusuk lah kan.Byk sgt kwn takkan nak sebut sume kat sini. Thanks for coming into my lifes,friends. Terima kasih dengan adanya korang hidupku menjadi lebih warna warni ,indah dan happy dgn adanya korg penambah penyeri hidupku. Tanpa sahabat,siapalah aku. Memang tidak dinafikan kwn2 adalah org kedua teman rapat kita after our family right?then kwn jgalah sangat2 memain peranan penting dalam hidup kita. Kadang2 pengaruh kawan sangatlah kuat apabila bersama kita kan. Tu penting kita kena pandai juga memilih kawan. Ada kwn susah senang,ada kwn time senang saje, ada kwn yg bersama kita yg sentiasa menasihati kita utk kebaikan kita sume.Saya ada bermacam-macam jenis kawan. Bak kata org berkawan biar seribu,berkasih biar satu kan!!*tetibo pasal kasih pulak.

Pendek kata, akhir kalam terus lah ye................


In conclusion,Thanks to all of you friends. Moga kita sahabat selama-lamanya sampai ke syurga. Jaga diri sume. Sesungguhnya aku sentiasa mendoakan sahabat2 ak semua supaya sentiasa bahagia di bwh rahmat dan keberkatan Allah S.W.T. Jadikan diri kita contoh remaja ISLAM yang akan menjadi contoh utk remaja2 lain di luar sana.Jadikan diri kita lebih baik dari semalam. Jaga diri,jaga iman,jaga hati,jaga mata. Salam untuk semua...! :D



No comments: