Our LOVE Letter

سمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ


Di sini jari-jemari ku menari mengikut alunan rentak dan irama yang lahirnya dari hati. Mendendangkan secebis lagu kehidupan yang penuh tawa dan sendu. Maafkan jika rentak tari islamiku tempang atau mungkin irama iman yang didendangkan sedikit sumbang, lantaran asyik dan leka dibawa arus khayalan seorang 'anak kecil' yang sekian lama bertapak dalam diri. Izinkan diri ini untuk menumpang dipinggir pantai ilmu dengan berbekalkan segala semangat, teguran, nasihat dan idea bernas kalian. Terima kasih atas masa dan waktu yang kalian peruntukkan untuk 'ziarah' ke 'kanvas' maya ini.






Tuesday, February 23, 2010

rindu sama sekulah~

assalamualaikum wkt...

alhamdulillah pertama dan selama-lamanya aku bersyukur masih lg bernyawa di ats muka bumi ini dan dpt lgi berada dlm nikmat iman dan islam srta nikmat kesihatan yg ALLAH beri membuatkn aku dpt menekan key board utk mengupdate pd hari ini.

Actually, x tau nak update apa sbnr..tp bila fikir2..rasa kerinduan pd sekolah membuatkan saya ingin memberi sedikit coretan.haha..rindu pd kengkawan yg berada di indon. Lebih2 lg time saya tiada sebln stgh mereka ada,time saya balik diorg tiada..arghh rindu sama kamu..x sempat nk antar kat KLIA aritu. Tp x pe diorg akn balik 28 feb ni. SELAMAT PULANG, dong.

Rindunya suasana sek..tgk adik2 aku blik sek..cerita psl kwn2...buat homework...haha. tetiba rasa nak kembali ke situ balik. mmg tidak dinafikan bg saya, zmn persekolahn mmg best gila babeng.hahah.. Td baru tgk sekali psl IPT. Langsung tiada perasaan utk ke IPT buat masa skrg ni.haihlaa. Ntahla nak gi corok mana pon x tau.

Sekalung tahniah utk rakan2 batch saya SMI HIDAYAH JB, yg telah fly belajar ke luar negara.
Semuanya banin buat masa skrg ni. Saya berasa bangga dgn rakan2 yg telah further study lebih awal dari sahabat2 yg lain.

Tahniah utk mereka, semoga cita2 anda tercapai di sana, moga sentiasa berada dlm tarbiyah di sana.
- Muqsit
- Mubarak
- Haneef
*Mereka bertiga ini telah further study kt YAMAN.

Dan akan dtg..
-Tamim kt MESIR
- Haziq kat AUSTRALIA

* for my classmates tamim ngan mubarak..i am very proud 4 both all of u. Hidup IKHLAS .hehe

*for my friends piqah ngan hafizah(classmates) yg sdg berjuang di PLKN. Rindu gler kat korg. Sorry Pija x dpt keluar ngan hang aritu coz blik kg.huaaa..sdihh.

Akhir kalam, Semoga kita berjumpa lagi di masa akan dtg..moga kita sentiasa dlm naungan ILLAHI , dan sentiasa dlm tarbiyah dan dakwah.

MOGA RESULT SPM KITA GEMPAQ AND SUKSES SUMERRR. AMEEN


batch 11..bergerak seiring mencapai wawasan.


KENANGAN 5 Ikhlas 09 dan 4 Abqari 08




Rindu sama 5 ikhlas 2009


No comments: