Our LOVE Letter

سمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ


Di sini jari-jemari ku menari mengikut alunan rentak dan irama yang lahirnya dari hati. Mendendangkan secebis lagu kehidupan yang penuh tawa dan sendu. Maafkan jika rentak tari islamiku tempang atau mungkin irama iman yang didendangkan sedikit sumbang, lantaran asyik dan leka dibawa arus khayalan seorang 'anak kecil' yang sekian lama bertapak dalam diri. Izinkan diri ini untuk menumpang dipinggir pantai ilmu dengan berbekalkan segala semangat, teguran, nasihat dan idea bernas kalian. Terima kasih atas masa dan waktu yang kalian peruntukkan untuk 'ziarah' ke 'kanvas' maya ini.






Friday, March 28, 2008

i'm back!!

huaa..i'm back yg sudah beberapa bulan aku tidak menyentuh blog ini. Dah lama wat blog ni tapi baru skrg berkesempatan nak update!!
Hari ini baru terdetik utk ku menulis blog!!!now i'm back with another person.
aku sudah byk berubah!!
pertama...aku telah meninggalkan smi aman yg penuh kenangan suka dan duka!!
kedua.....aku kini berada di form 4 2008.
ketiga....aku telah belajar byk subjek yg baru
keempat....aku sudah ade hp sendiri..hahaha. So kalu ade apa2 direct for my phone...coz x de phone rumah
kelima.....aku berada di sekolah baru iaitu SMIH(Sek Men Islam Hidayah)
keenam...aku sudah pindah JOHOR
ketujuh....aku sudah pindah rumah di JOHOR tapi rumah di kelantan masih aku guna juga dgn balik sekali sekala.
kelapan....aku dah exam ujian bulanan 1.
kesembilan...aku makin tinggi sikit
kesepuluh...aku makin kurus sikit dari dulu...tp masih meh mcm dulu gak..hahhaa...
kesebelas...aku tidak memasuki sebarang tusyen utk thn ni
kedua belas....aku dapat ramai kwn baru.
ketiga belas..aku ada jiran baru...cina,india,melayu...sumer ade
ke empat belas....aku berada di sekolah yg begitu lain sgt dgn school dulu. tp best belaja sini
ke lima belas...result aku byk meningkat.smpai aku pon x score. maybe permulaan je!!
ke enam belas...pelajaran yg diminati makin bertambah
ke tujuh belas....aku balik sekolah naik bas
ke lapan belas....aku byk aktif sertai sukan dan seangkatan dgnnya.
ke sembilan belas...aku kurang tidur sikit dlm kelas berbanding dulu
Lastly, ke dua puluh...aku telah menjumpai seseorg yg tiba2 membuat aku terimbas peristiwa dulu yg sblm ni aku dah lupa. kemudian aku teringat semula tentang dia. Tentang kenanganku bersamanya.Memang aku dah lupa sgt psl dia.Kenapa ALLAH bg aku jumpa pulak skrg ni???
Dan ptg tadi aku jumpa sesuatu yg sgt interesting...tp aku tak tahu what his/her means??tapi membuat aku terdetik utk membacanya byk kali!!!
hmmmmmm.....
whoaa.. i've got changed myself...byk sgt perubahan aku ( x delaa byk mana)...
biasalaa kita perlulah sentiasa berubah ke arah kebaikan.
Jgn jadi hari ini kita sama dgn hari yg sebelum ini. KIta amat-amat teramatlah rugi.
insya allah kali ini..byk akan di publish lagi. cukup utk hari ini.INNA ALLAH HA MAANa.!!

No comments: